Korventupa

Rantaa on kunnostettu. Laiturin kohdalta rantaa syvennetty ja suurempia kiviä poistettu.

Linkki Kartalle: http://www.eniro.fi/kartta/P%C3%B6lkysniementie+16%2C+50600+Mikkeli/

Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen.

Mikkelin Kirjatyöntekijät ry

KESÄPAIKKA KORVENTUPA

Kesäpaikka on tarkoitettu Mikkelin Kirjatyöntekijöiden jäsenten ja heidän perheidensä käyttöön. Alueella on päärakennus, jonka yhteydessä on sauna. Päärakennuksessa ovat kaikkien alueella oleskelevien yhteiskäytössä jääkaappi, hella, mikroaaltouuni ja kahvinkeitin. Pihapiirissä on myös grillikatos, huusi sekä veneet. Näitä ”palveluita” voi käyttää vapaasti, vaikka ei yöpyisikään alueella.

Juomavesi on jokaisen tuotava mukanaan. Talousjätteelle on keräysastia Salmenrannantien varressa, biojätteelle ei ole järjestettyä keräystä. Avaimia päärakennukseen ja saunaan on  Korpikosken K-kaupalla.

Jäsenten vuokrattavana on yöpymistä varten viisi aittaa, to - su on koko alue varattavissa omaan käyttöön. Varusteina niissä on levitettävä sohva nukkumapaikaksi kahdelle ja varapatjoja lisävuoteeksi. Vuokrattavana on myös erillinen aikaisemmin rakennettu aitta, jossa kerrossänky ja laveri. Jokaisen yöpyjän on tuotava mukanaan petivaatteet: aluslakana, tyynyliina tai makuupussi. Aitat ovat ainoastaan yöpymistä varten, ruuan säilytys ja valmistus ei ole aitoissa sallittua.

Yöpyminen on sallittua ainoastaan aitoissa.

Koirien ja muiden kotieläinten on oltava omistajansa valvonnassa koko ajan, koska alueella voi olla henkilöitä, jotka pelkäävät koiria tai ovat eläimille allergisia. Aitta 5 on sallittu kotieläimille, muihin rakennuksiin eläimiä ei saa viedä sisälle.

VIIKONLOPPUVARAUKSET:  KATSO VARAUSKALENTERISTA

AITTOJEN VARAAMINEN VIIKOLLA

Korpikosken K - kaupalta puh 015 175615
su-to varaukset 7 € vuorokausi/aitta, vaihto klo 12.00-14.00

Avaimen haku ja palautus Korpikosken K-kaupalle.
Teollisuusliiton jäsenkortti esitettävä kaupalla avainta hakiessa

Maksu avainten hakemisen yhteydessä käteisenä tai etukäteen maksettu osaston tilille kuitti esitettävä kaupalla.

Varaus tehdään suoraan K-kaupalle, joko puhelimitse tai paikan päällä käymällä

1. Varauksen voi maksaa varauksen yhteydessä tai avainta hakiessa kauppaan
  2. Avaimen saa kuittausta vastaan kaupalta, tässä yhteydessä on myös esitettävä Teollisuusliiton jäsenkortti
  3. Avain palautetaan kaupalle vuokra-ajan päätyttyä

Ajo-ohje

Mikkelistä Rantakylän suuntaan 4 km ja käännytään Vanhamäentielle. Ajetaan 8 km, oikealla kyltti Salmenranta, jota ajetaan 300 m, käännytään vasemmalle Pölkysniementielle ja ajetaan 1, 6 km, jolloin tullaan Korventuvalle.  Linkki kartalle http://www.eniro.fi/kartta/P%C3%B6lkysniementie+16%2C+50600+Mikkeli/

Ajo-ohje K-kaupalle: ajetaan pääväylää suoraan, ohitse Salmenrannan risteyksen, K-kauppa on siitä vajaan kilometrin päässä tien oikealla puolella.